Bitrix24 CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi Uygulaması

Bitrix24, standart bir CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) uygulamasının çok ötesinde yapılandırılmış bir iş geliştirme aracıdır.
Bitrix24 CRM

Bitrix24 Neler Sunar ?

Bitrix24, standart bir CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) uygulamasının çok ötesinde yapılandırılmış bir iş geliştirme aracıdır. Tüm müşteri etkileşimlerinizi ve şirket içindeki iletişiminizi tek bir platformdan yönetebilmenize olanak tanır.
  • Bulut desteği
  • Görev ve projeler oluşturma, kategorize etme
  • Şirket içi sosyal ağ ve anlık mesajlaşma aracı
  • İş akışları oluşturma ve yönetme
  • Üçüncü parti yazılımları API entegrasyonu ile Bitrix24 içinde kullanabilme
  • Şirket içi sürücüsünde tüm belgeleri ve medyaları depolayabilme, paylaşabilme
  • Entegre e-posta aracı
  • Takvim modülü
  • Şirket içi ve müşterilerle olan telefon görüşmelerini Bitrix24 içinden yapabilme Ve daha birçok özelliği Bitrix24 CRM uygulamasında bulabilirsiniz.

BİTRİX24 CLOUD


BİTRİX24 ONPREMISE

Ücretsiz. Sınırsız. Çevrimiçi

Bitrix24 Ekran Görünümü

Sahip olduğunuz ürünlerin Teknik Özellikleri hakkında bilgi edinin

Hosting paketlerimiz, aşağıda bulunan çok çeşitli ek özellikler içermektedir



Ek Ürünler/Hizmetler

Bitrix24 Hizmetlerimiz Sipariş
Kurulum Hizmeti(ONPREMISE)
ON-PREMISE SUNUCUYA KURULUM
Sağlanacak sunucu üzerinde yapılacak işlemler;
İşletim sistemi kontrolü, işletim sistemi yüklenmesi ve uzaktan aktivasyonu,
Sunucu üzerine Bitrix24 kurulumu, SSL kurulumu, SMTP, Intranet, Port ayarlarının yapılması
Bitrix24 bileşenleri ve modülleriyle çalışır vaziyette getirilmesi ve test edilmesi
Teklif Al
Temel Yapılandırma(cloud ve on-premise ürünleri için)
Lisanslı Yazılım üzerinde şirket, departman, yapılandırma ve sistem ayarlarının yapılması
Kullanıcıların yapılandırılma ve ayarlarının yapılması
Şirket departman yapılandırması ve ayarları
Müşteri bilgi kartı yapılandırması, 1 adet CRM süreç (Pipe-line), 1 adet Work Group, 1 adet şablon görev, 1 adet şablon Teklif Formu tasarımı
İntranet Kullanıcılarını yapılandırma, e-posta yapılandırması,
İletişim Merkezi entegrasyonu ve yapılandırması: Facebook, Wechat, Instagram, Web Sitesi Widget'ı, Canlı Sohbet, Viber gibi iletişim merkezlerindeki ücretsiz uygulamaların tüm entegrasyonunu içerir
Teklif Al
Eğitim(cloud ve on-premise ürünleri için)
Kullanıcı Eğitimleri (10 Kişi/4 Saat)
Lisanslı yazılım üzerinde verilen kullanıcı seviyesinde uzaktan eğitimler
Teklif Al
Teknik Destek(cloud ve on-premise ürünleri için)
Teknik Destek (Aylık/ 4 Saat Limitli)
Lisanslı yazılım için verilen standart uzaktan erişim (e-posta, çevrimiçi sohbet, telefon) teknik destek hizmetleri
Teknik destek kapsamında: ne-nereden yapılır sorularının cevaplanması, özelleştirme ve entegrasyon gerektirmeyen sistemsel sorunları giderme, danışmanlık hizmetlerini kapsar.
Teklif Al
İş Akışı (WorkFlow) Otomasyonu Geliştirme Hizmetleri (Adam/Gün) Teklif Al
API Entegrasyon Hizmetleri (Adam/Gün) (entegrasyona özgü yazılım geliştirme hariçtir) Teklif Al
Uygulama/Yazılım/Modül Geliştirme Hizmetleri (Adam/Gün)
Taleplerin elektronik ortamda tarafımıza iletilmesinden sonra gerçekleştirme süresine göre fiyat teklifi verilir.
Teklif Al
ÜYE PANELİ