Bitrix24 CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi Uygulaması

Bitrix24, standart bir CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) uygulamasının çok ötesinde yapılandırılmış bir iş geliştirme aracıdır. Tüm müşteri etkileşimlerinizi ve şirket içindeki iletişiminizi tek bir platformdan yönetebilmenize olanak tanır.

Bitrix24 Neler Sunar?

Bitrix24, standart bir CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) uygulamasının çok ötesinde yapılandırılmış bir iş geliştirme aracıdır. Tüm müşteri etkileşimlerinizi ve şirket içindeki iletişiminizi tek bir platformdan yönetebilmenize olanak tanır.

  • Bulut desteği
  • Görev ve projeler oluşturma, kategorize etme
  • Şirket içi sosyal ağ ve anlık mesajlaşma aracı
  • İş akışları oluşturma ve yönetme
  • Üçüncü parti yazılımları API entegrasyonu ile Bitrix24 içinde kullanabilme
  • Şirket içi sürücüsünde tüm belgeleri ve medyaları depolayabilme, paylaşabilme
  • Entegre e-posta aracı
  • Takvim modülü
  • Şirket içi ve müşterilerle olan telefon görüşmelerini Bitrix24 içinden yapabilme Ve daha birçok özelliği Bitrix24 CRM uygulamasında bulabilirsiniz.

Bitrix24 Cloud

Bitrix24 Free

CRM
Görevler & Projeler
İletişim
Chat & Video
Çevrimiçi Mağaza
İletişim Merkezi
Yönetim
Pazarlama Otomasyonu
Satış Zekası
Satış Merkezi
Destek

Bitrix24 Start+

CRM
Görevler & Projeler
İletişim
Chat & Video
Çevrimiçi Mağaza
İletişim Merkezi
Yönetim
Pazarlama Otomasyonu
Satış Zekası
Satış Merkezi
Destek

Bitrix24 CRM+

CRM
Görevler & Projeler
İletişim
Chat & Video
Çevrimiçi Mağaza
İletişim Merkezi
Yönetim
Pazarlama Otomasyonu
Satış Zekası
Satış Merkezi
Destek

Bitrix24 Project+

CRM
Görevler & Projeler
İletişim
Chat & Video
Çevrimiçi Mağaza
İletişim Merkezi
Yönetim
Pazarlama Otomasyonu
Satış Zekası
Satış Merkezi
Destek

Bitrix24 Business Standart

CRM
Görevler & Projeler
İletişim
Chat & Video
Çevrimiçi Mağaza
İletişim Merkezi
Yönetim
Pazarlama Otomasyonu
Satış Zekası
Satış Merkezi
Destek

Bitrix24 Professional

CRM
Görevler & Projeler
İletişim
Chat & Video
Çevrimiçi Mağaza
İletişim Merkezi
Yönetim
Pazarlama Otomasyonu
Satış Zekası
Satış Merkezi
Destek

BİTRİX24 ONPREMISE

Bitrix 24.CRM

12 Kullanıcı


1 Yıllık Güncelleme


On-Premise Business 50

50 Kullanıcı


1 Yıllık Güncelleme


On-Premise Business 100

100 Kullanıcı


1 Yıllık Güncelleme


On-Premise Business 250

250 Kullanıcı


1 Yıllık Güncelleme


On-Premise Business 500

500 Kullanıcı


1 Yıllık Güncelleme


On-Premise Business 1000

1000 Kullanıcı


1 Yıllık Güncelleme


On-Premise Business 5000

5000 Kullanıcı


1 Yıllık Güncelleme


On-Premise Business UNLIMITED

Sınırsız Kullanıcı


1 Yıllık Güncelleme


Ücretsiz. Sınırsız. Çevrimiçi

Sahip olduğunuz ürünlerin Teknik Özellikleri hakkında bilgi edinin

Bitrix24 CRM hakkında detaylıca bilgi edinin.

Bulut Desteği


Bitrix24, bulut destekli bir CRM kompleksidir.
2 temel paketi mevcuttur.
• Bulut versiyon
• Self Barındırma versiyonu
Bulut versiyonda tüm sistem bulut sunucularında barındırılır, kurulur ve saklanır. Self barındırma versiyonunda ise barındırma işlemi kullanıcı tarafından yapılmaktadır.

CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi)


Bitrix24’ te kişi yada çalışma gruplarına göre özel görevler oluşturabilir, bu görevlerin takibini gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca dijital ortamda proje oluşturabilir, oluşturduğunu projeye sorumlu üyeler atayabilir, projenizi detaylı bir şekilde yönetebilirsiniz.

Şirket İçi Ağ (Intranet)


Bitrix24 uygulaması şirket içi ağ desteği sunmaktadır. Şirket içi ağ sayesinde bünyenizdeki çalışanlar ortak bilgilendirmeler yapabilir, projeler ve görevler üzerine yorumlarda bulunabilir, bu yorumları değerlendirebilirler.

Anlık Mesajlaşma


Bitrix24 üzerinden bilgisayar, telefon ve tabletlerinizi kullanarak her türlü anlık mesajlaşmalarınızı yürütebilirsiniz. Müşterileriniz ve müşteri adaylarınız ile olan yazışmalarınızı da Bitrix24 anlık mesajlaşma modülü üzerinden yönetebilirsiniz.

İş Akışı


Proje süreçlerinize özel iş akışı oluşturabilir, bu akışı yönetebilirsiniz. Bu şekilde tüm işlemlerinizi planlı ve zamandan tasarruf ederek, verimli bir şekilde yönetebilirsiniz.

Uygulamalar


Bitrix24 API desteğine sahip bir uygulamadır. Bu sayede Skype, Zendesk gibi hali hazırda kullanmakta olduğunuz onlarca uygulamayı Bitrix24’ e entegre edebilir ve Bitrix24 arayüzü üzerinden kullanabilirsiniz.

Evrak Yönetimi


Bitrix24 uygulamasının size özel sürücü hizmeti sayesinde tüm dökümanlarınızı tek bir yerde barındırabilir, burada evraklarınızı düzenleyebilir ve ekip üyeleriniz ile tüm dökümanlarınızın paylaşımını yapabilirsiniz.

E-posta


Bitrix24 uygulamasına entegre e-posta modülü bulunmaktadır. Bu modül sayesinde harici e posta araçlarınıza ihtiyacınız kalmayacaktır.

Bitrix24.Drive


Bitrix24 drive, size özel sunulan bir bulut sürücüdür. Bu modül sayesinde şirketinizin ortak bir sürücüsü bulunmakla birlikte ekip üyelerinizin de kişisel sürücüleri bulunacaktır. Ayrıca dökümanlarınızı özel klasörlerde saklayabilir, ekip üyelerinin paylaşmalarını kolaylaştırabilirsiniz.

Takvim


Her ekip üyesinde ortak ve ksişisel takvim görünümü mevcuttur. Bu arayüzden tüm kişisel projelerinizin ilerleyişini ve ortak aktiviteler olan toplantı,müşteri görüşmesi gibi aktiviteleri planlayabilirsiniz.

Telefon


Bitrix24 uygulaması ile dilediğiniz tüm mobil ve sabit hatları telefonla arayabilirsiniz. Sykpe ve türevi uygulamalara oranla çok uygun fiyata sunulan bu özellik sayesinde müşterileriniz ile dijital platform üzerinden görüşme yapabilir, kaydedebilir ve paylaşabilirsiniz.

Ek Ürünler/Hizmetler

Kurulum Hizmeti(ONPREMISE)

ON-PREMISE SUNUCUYA KURULUM
Sağlanacak sunucu üzerinde yapılacak işlemler;
İşletim sistemi kontrolü, işletim sistemi yüklenmesi ve uzaktan aktivasyonu,
Sunucu üzerine Bitrix24 kurulumu, SSL kurulumu, SMTP, Intranet, Port ayarlarının yapılması
Bitrix24 bileşenleri ve modülleriyle çalışır vaziyette getirilmesi ve test edilmesi

Teknik Destek(cloud ve on-premise ürünleri için)

Teknik Destek (Aylık/ 4 Saat Limitli)
Lisanslı yazılım için verilen standart uzaktan erişim (e-posta, çevrimiçi sohbet, telefon) teknik destek hizmetleri
Teknik destek kapsamında: ne-nereden yapılır sorularının cevaplanması, özelleştirme ve entegrasyon gerektirmeyen sistemsel sorunları giderme, danışmanlık hizmetlerini kapsar.

Eğitim(cloud ve on-premise ürünleri için)

Kullanıcı Eğitimleri (10 Kişi/4 Saat)
Lisanslı yazılım üzerinde verilen kullanıcı seviyesinde uzaktan eğitimler

Uygulama/Yazılım/Modül Geliştirme Hizmetleri (Adam/Gün)

Taleplerin elektronik ortamda tarafımıza iletilmesinden sonra gerçekleştirme süresine göre fiyat teklifi verilir.

İş Akışı (WorkFlow) Otomasyonu Geliştirme Hizmetleri (Adam/Gün)

API Entegrasyon Hizmetleri (Adam/Gün)

Temel Yapılandırma(cloud ve on-premise ürünleri için)

Lisanslı Yazılım üzerinde şirket, departman, yapılandırma ve sistem ayarlarının yapılması
Kullanıcıların yapılandırılma ve ayarlarının yapılması
Şirket departman yapılandırması ve ayarları
Müşteri bilgi kartı yapılandırması, 1 adet CRM süreç (Pipe-line), 1 adet Work Group, 1 adet şablon görev, 1 adet şablon Teklif Formu tasarımı
İntranet Kullanıcılarını yapılandırma, e-posta yapılandırması,
İletişim Merkezi entegrasyonu ve yapılandırması: Facebook, Wechat, Instagram, Web Sitesi Widget’ı, Canlı Sohbet, Viber gibi iletişim merkezlerindeki ücretsiz uygulamaların tüm entegrasyonunu içerir

ÜYE PANELİ